söndag 29 april 2007

Stolsdynor


Idag har jag sytt stolsdynor till våra fyra köksstolar. Tyget hittade vi i en tygaffär i Gällstad. Det var första gången som jag var i Gällstad och jag hittade även ett craft-ställ som jag kan springa i. Å jag vet att jag för en vecka sedan sa att jag aldrig mer ska springa men vi var ute på en 6 km runda igår och det kändes faktiskt helt ok så jag tror att jag är på g igen. Men jag är tveksam om jag hinner träna upp mig inför gbg-varvet som är om två veckor, eftersom jag blev sjuk så har jag ju inte tränat på ca två-tre veckor. Imorrn är det tänkt att vi ska ut på en 6 km runda igen, denna gång i Hallby och där kan man alltid hålla tummarna för att få in en järpe också. Vi såg en järpe där när vi sprang på nyårsafton.

1 kommentar:

Terése sa...

Åh, så snygga stolsdynorna blev! :)
Roligt med nya löparkläder, känns roligare att springa då! Lycka till med löpträningen, även om det inte blir Gbg-varvet.