fredag 20 april 2007

pust

Ojoj, denna veckan har det inte blivit mycket stickande och jag har bestämt mig för att lägga ner löpningen. Efter de senaste tre gångerna som jag har sprungit så har jag känt mig sjuk och nu senast så blev det feber i fyra dar. Inget Gbg-varv för mig längre! Hur ska jag hinna träna upp mig inför 2,1 mil?? I tisdags skulle jag hålla i en föreläsning, om miljömål och miljöarbete, på högskolan så det var bara att bita ihop och gå dit med 38 graders feber. Som tur var hade jag en kollega till hjälp så vi hjälptes åt under eftermiddagen. Det märkliga är att jag inte hade någon feber efter föreläsningen! I höst är det tänkt att jag ska hålla i föreläsningen ensam- inför 13o ingenjörsstudenter! Shit!


Har ingen fin stickningsbild att bjuda på så det blir några bilder från våra utflyker.










Galtabäck, Söder om varberg.











Fågelbo, Morupstånge, Falkenbergs kommun.











Blommande trift på Morups tågnge, Falkenbergs kommun

1 kommentar:

Terése sa...

Så trist att du inte mår bra och tråkigt att du inte ska springa Gbg-varvet. Du får ta igen det nästa år!
Du kommer att klara föreläsninge galant nästa gång! :)
Krya på dig!